Kimin Patisi ?

Selam gençler ve genç kalmayı başarabilenler..
sezon başladığından beri iddaa oynuyorum ve artık bazı şeyleri başarabildiğimin farkına vardıktan sonra önce face grubu ve sonra da böyle bi site açmaya karar verdim ha bana sen kimsin ulan velet dersen ben de sana kendimi tanıtayım o zaman

adım orkun angarada okuyan mühendislik öğrencisiyim ve kendi ekibimle beleş analiz yapıyorum ve karşılığında hiç bişey beklemiyorum facedeki mallar gibi beğeni isteyen bi tip de değilim sadece maçlar bittikten sonra kuponunuzun fotosunu atın bana yeter bi de teşekkür ediverin gali..  ha bi de ayrı bi analiz geliştirdim üzerinde çalışıyorum yakında youtube da yayınlayacam.

olay bu yani gençler..
patileşmek isteyen arkadaşlar için gerekli zamazingolar:
bahis timi facebook grubumuz: https://www.facebook.com/groups/bahis.timi5106/
bizzat şahsi ve o kadar resmi facebook hesabım: https://www.facebook.com/orkunturgay
işim olmaz mail atıp kaçıcam diyenlere mail adresim: urqunn@gmail.com

hadi selametle.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s