#skor analiz: Schalke (Ger) – FC Porto (Por)

Schalke (Ger) – FC Porto (Por) ayak üstü skor analizi

abstract/özet:
ben bahsi korkak oynayanlardanım o yüzden ms0.5üst 1.5üst ve kgvar gireceğim size de öneririm su çok güzel siz de gelin diye 😀 ama maçı izlersem 2.5üst ve üzerlerine girerim falan filan 
sadece kg analizi ile skora indim. o yüzden alt üst durumlarını iyi inceleyin aslında bana bi handikapçı lazım gh taktiği ile handikap hesabı yapabilen varsa bana bi şekilde ulaşsın 
handikap atılır mı atılırsa hangi takım 2 fark atar sorusunu cevaplar ve alt üst olayına bakarsanız skoru daha kesin hale getirirsiniz. 

Şalke kgvar/yok

var 80 yok 20
ev var 40 yok 60

iyvar 20 yok 80
iiyvar 80 yok 20

ilk yarı ya atar ya yer ama ikinci yarı yerse atar atarsa yer

mesela iy1-0 iiy0-1 ms1-1 gibi (minimum)

porto

dep var 60 yok 40
var 60 yok 40

iyvar 20 yok 80
iiyvar 40 yok 60

porto ilk yarı yemezse atar ikinci yerı atarsa yemez
bence porto 2 fark yemez ama deplasman ve genel maç istatistiklerine baktığımızda %66 lık bi oran görüyoruz
50 den büyük olduğu için kg gelir yani bu maçta şalke 1 atsa porto 2 gol atar bence

bu maç için en iyi secenek bence kgvar

bu da analizimizi doğruluyor bence beyler canlıcılar için iy0.5üst sonra kgvar sonra da 2.5üstü sırasıyla tavsiye ediyorum

bu da analizimizi doğruluyor bence beyler canlıcılar için iy0.5üst sonra kgvar sonra da 2.5üstü sırasıyla tavsiye ediyorum

skor senaryomuz şu şekilde 

iy: 0-0 * 1-0 * 0-1
iy kg gelmez
iiy 1-1 * 1-1 * 1-1
ben bu maçı portonun alacağından yanayım bunlar iskelet olduğu için skoru tamamlarsak eğer
ms 1-2 * 1-2 * 1-2 geliyor minimum skor bu
ama porto handi çakarsa eğer 1-3 skor gelir ya da maç patlar.

Bir Cevap Yazın

