spartalılar yetmez hollanda bu sevdadan vazgeçmez!!!

meksikamaçtakip5 maçtakip4 maçtakip3 maçtakip2 hollanda hollanda3 hollanda2 maç takip1 costa4 costa3 costa2 costabeyler dünkü dünya kupası maçlarında neler oldu biliyorsunuz
ben hiçbirşey yazmıyorum sadece gruptan ve buradan fotoları atıcam kendiniz karar verin amk 😀

özet geçiyorum: BAHİSTİMİ NE DERSE O! SKORDA BİLİRİZ İYMS DE BİLİRİZ BAHİSTE SKOR OYNAMAK BİZİM FITRATIMIZDA VAR!! BUNLARI BİZDEN DAHA İYİ BİLECEK DEĞİLSİNİZ RAMAZAN RAMAZAN KUMAR OYNAMAYU EN İYİ BİZ BİLİRİZ BİİİİZZZ

NOT : RESİMLER MONTAJ DEĞİLDİR!!!  İNANMAYAN BENİ BULSUN SİTEDEN KURCALAYIN BANA ULAŞIN HACILAR 😀

 

Bir Cevap Yazın

