brainstorm!

juve-fio maçı üzerine düşünmeceler…
bu maça 2-3 gol aralığı verdim cl ile lig ayrı düşünülmeli bence ligdeki maçları 0-1 aralığında bitmiş
ama bu maçta kg olursa dediğim gelir ve juve 2-1 kazanır handi0 da gelmiş olur 

anzhi maçı
bu maçı geçmişte yapılan son maça gömre yorumladım o yüzden ms2 02çş dedim 
ama anzhide o zamanlar etoo carlos falan varmış şimdi ise yoklar 
o yüzden bu maç anzhi iy direnir ikinci yarı yenilir diyorum 
x\1 ya da 1\1 gelir bu maç

porto napoli maçı 
bu maça gh ms1 demiş ama ben 02 çş de diretiyorum çünkü napoli tam kadro çıkacak maça 
kg var demek bence en mantıklısı gibi geliyor porto handi yapamaz bu maçta belki msx bitebilir

Bir Cevap Yazın

