avrupa ligi üzerine beyin fırtınası

#####avrupa ligi analizimiz#######
#juventus fiorentina maçı
#ben tgs 2-3gol hakan 2\1 kadir h0 dedi
#ludogorets – valencia maçı
#ben 01çş ya da ms1 hakan ms2 ya da 02çş dedi
#basel – salzburg maçı
#ben 02 çş 2.5üst ms2 dedim semih 3.5 üst diyor
#hakanla kgvar da hemfikiriz
#alkmaar – anzhi maçı
#koray x\1 ben 2\2 ya da x\2 diyorum semih 01çş diyoruz hakan iy0 diyor
#napoli-porto
#ben kgvar iy1.5üst diyorum semih iy0 diyor
#sevilla – real betis maçı
#koray çş02 ben de 4-6 gol kgvar ve 2.5üst diyorum

############################
#uefa avrupa ligi analizim                    #
############################
#juventus – fiorentina tgs2-3
#ludogorets – valencia iy1.5alt kgvar x\2 ya da 2\2 02çş
#basel – salzburg 02çş 2.5üst ms2
#alkmaar-anzhi iy0 iy1.5alt x\2 ya da 2\2
#napoli-porto iy1.5alt kgvar
#sevilla-real betis kgvar 3.5üst 4-6gol iy1.5üst
#tothenam-benfica iy0 iy1.5alt x\1 ya da x\x

 

Bir Cevap Yazın

